Ładowanie...
czwartek, 5 grudnia 2013

(agaty) Tureckie Kazania


Jeden z najstarszych blogów z Turcji, czyli (agaty) Tureckie Kazania.
"O stambulskich absurdach, indywiduach i wariackim pędzie dnia codziennego piszę na prowadzonym od kilku lat blogu (agaty) Tureckie Kazania.

Mogę śmiało uznać się za weterankę unijnych programów – trzy z nich przywiodły mnie do Anatolii. Spędziłam rok w Kayseri, konserwatywnym mieście w centralnej Turcji, gdzie pracowałam w biurze wymian międzynarodowych Uniwersytetu Erciyes.

Jestem zakochana w Stambule, w którym mieszkam od 2007 roku. Stale przemieszczam się między azjatycką a europejską częścią miasta, nie mogąc zdecydować, która strona Bosforu bardziej mnie pociąga."

- pisze o swoim blogu Agata czyli Mor Cadı  i zaprasza na: www.tureckiekazania.blogspot.com  Warto przypomnieć, że jest ona także współautorką książki o tureckich obyczajach pod tytułem "Turcja. Półprzewodnik obyczajowy" wydanej w 2011 roku w Warszawie.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
WRÓĆ DO GÓRY